måndag 28 april 2008

Kapad

Någon har kapat min adressbok. Så om du fått ett skumt email från mig där jag vill sälja hemelektronik så är det inte från mig. Jag hade precis tänkt lägga upp min email här på bloggen men nu blev jag ju lite fundersam. Jag får nog skapa ett nytt konto, utan adressbok, först.

Värst är det med alla de där som man inte hört av sig till på evigheter. De man hade tänkt skicka långa, trevliga mail till där man tar sig tid at verkligen skriva. Ni vet, de där mailen som aldrig blir skrivna; först kommer ingenting, sedan ingenting, sedan en ursäkt om att man inte skrivit men just nu är det lite körigt, sedan ingenting och så ett supererbjudande om ny printer! Ni vet vilka ni är, jag ska bättra mig!

Min kära moder ringde och undrade vad det var för varor jag plötsligt sålde, ni anar inte hur tacksam jag är att det tydligen var rätt oskyldiga saker som mobiltelefoner och laptops. Det hade ju kannat vara vad som helst... tänk er äcklig tofu eller Noréns dagböcker. Det hade varit pinsamt!

Inga kommentarer: