fredag 25 april 2008

181+113= 294

Med det här blir det 295 inlägg. 295/365 = 0,8 inlägg om dagen. Vad var det nu socialstyrelsen rekommenderade? (och jag vet det var inte alls socialstyrelsen utan brödinstitutet, men i detta numera idiomatiska uttryck säger man socialstyrelsen, så det så.)

Jag ska försöka hålla bättre tempo i sommar än förra sommaren så att ni kan följa min flytt. LIIIIVE FROM NEW YORK! Jag kanske skulle börja med gueststars, och orkester!

Men för tillfället jobbar jag fortfarande här:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha def. gueststars och orkester du :)

Also: Finally got around to making a blogroll.. So I included you :) http://ponor.wordpress.com/blogroll/

I hope what I've written is OK if not tell me and I'll change it. /L

Charlie Truck sa...

Wow, I'm blushing! Of course it is OK, I might write more in English in the future when my need to practice Shakespeares language will become more urgent than Frödings ljuva modersmål.