onsdag 24 juni 2009

Point of Order

Jag har publicerat inlägg i lite fel ordning, dvs jag har skrivit något, sparat, skrivit och publicerat ett annat inlägg och sedan publicerat det första inlägget. Då kommer det nya inlägget inhoppandes bland det gamla. Så om ni är oroliga att missa en enda stavelse av de visdomsord ni får er till livs här kan ni scrolla ner lite och kika.


Skolböckerna från 2nd grade = CE1 = Första klass som sonen nu avslutat.

Annars har vi sommarlov, sort of. Sonen är hemma, dottern på förskola, maken jobbar och jag jobbar lite hemifrån. Lite meckigt är det för mitt lilla projekt har plötsligt tagit mer tid än vad som var tänkt och jag har både släpat runt sonen på affärsmöten och blixtinkallat barnvakt. Men det funkar.

Vädret är för det mesta det jag tror man brukar kalla "uppehållsväder". Dvs molnigt, rätt varmt, ibland skurar. I måndags var vi i Central Park igen och klättrade i klippskrevor, kisade man kunde man nästan inbilla sig att man befann sig i den riktiga naturen.



Jag fick plötsligt en så stark lust att åka till Stockholms Skärgård. Det var snart tio år sedan jag var där senast...

3 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Tips: Om du klickar på länken 'alternativ för inlägg' längst ner under rutan där du skriver dina inlägg så får du upp datum och tid, där du kan ställa in tiden som du vill. :)

Charlie Truck sa...

Aha, tack för tipset! Jag har tidigare cut and pastat hela inlägg och lagt in dem som nya, men har man bilder funkar inte det.

Bloggerskan sa...

Samma här. Tills jag såg den där lilla länken jag aldrig klickat på tidigare... ;)