fredag 28 september 2007

Jättehemligt

Sitter på jobbet och väntar på ett jätteviktigt telefonsamtal. Då ska den jättehemliga hemlisen avslöjas och jag ska sedan kabla ut den över världen; eller iallafall i lite emailboxar och på websidor och sådant krafs.

Givetvis inträffar min viktigaste jobbdag (som faktiskt även har bestått i lite författande av texter, inte bara sändandet av dem) på en fredagkväll. Med en make på kurs, en barnvakt som fick ta med sig barnen på danslektion och en hungrig väninna ända från Sverige som väntar på mig. Nu har jag sagt åt henne att äta utan mig, det här kan tydligen ta tid.

Nu har ju alla Europas börser stängt, kan de inte snabba på och skriva på?

Jag surfar runt på Youtube under tiden, någe kul ska man ju ha.

Flight of the Conchords - Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros

Inga kommentarer: