1. Blogga mer
Eller vad tycker ni?
Den här arbetsuppgiften skulle jag gärna slippa
-
Att åka på tjänsteresa till London ser jag tyvärr aldrig fram emot längre.
Jag avskyr krånglet med att ta sig in i stan och jag avskyr hur mycket folk
det ...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar