Läs hos Tomas Nilsson om ni vill veta hur jag har det. Han skriver ungefär vad jag tänker just nu och hans bilder är betydligt bättre...
Jag kommer tillbaka, jag lovar, men förutom bloggovana, decemberstress och en distraherande stor fläck på kjolen har jag dessutom ramlat i trappen med min vackra MacBook Air. Så nu är den på reparation, får tillbaka den till jul och då ska det bloggas!
Vi ses i marschallens skugga...
Den här arbetsuppgiften skulle jag gärna slippa
-
Att åka på tjänsteresa till London ser jag tyvärr aldrig fram emot längre.
Jag avskyr krånglet med att ta sig in i stan och jag avskyr hur mycket folk
det ...
2 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar