Men idén är kul, kanske NaBloPoMo, är lite mer doable? Hittills har jag ju faktiskt skrivit en bloggpost varje dag i November!
Ett praktiskt råd i värmen
-
Att man inte ska öppna fönstren när det är mycket varmt ute har väl de
allra flesta hört numera. Även i Sverige där företeelsen att det är varmare
ute än m...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar