Ett praktiskt råd i värmen
-
Att man inte ska öppna fönstren när det är mycket varmt ute har väl de
allra flesta hört numera. Även i Sverige där företeelsen att det är varmare
ute än m...
22 timmar sedan
3 kommentarer:
Nöjet är helt på min (och läsarnas!) sida.
Ja det var en fin text som jag tror att varje vagabonderande familj kan känna igen en hel del i.
Tack!
Skicka en kommentar