Efter åtta år med ett franskt azerty-keybord har jag nu bytt till ett qwerty igen. Men ett amerikanskt sådant, så nu har jag varken é,è,à,å,ä eller ö. Och så skriver jag fel på q och a hela tiden.
Jag är för gammal för sådana här genomgripande förändringar.
Ett praktiskt råd i värmen
-
Att man inte ska öppna fönstren när det är mycket varmt ute har väl de
allra flesta hört numera. Även i Sverige där företeelsen att det är varmare
ute än m...
23 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar